رفتن به محتوای اصلی
x

بهسازی و بازسازی بخش جراحی بیمارستان شهدای لنجان

بخش بستری جراحی بیمارستان شهدای لنجان با حضور مسئولین،خیرین و پرسنل بیمارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.یک شنبه نوزدهم آذر ماه ۱۴۰۲ بخش جراحی مرکز با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بخشدار مرکزی شهرستان لنجان، مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان و خیرین نیک اندیش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

️در ادامه بهسازی بخش های مختلف درمانی و با هدف دسترسی هر چه بیشتر مردم به خدمات با کیفیت در شهرستان و به تناسب آن در راستای فراهم نمون امکانات زیرساختی مناسب در حوزه درمان،این بخش بازسازی و استانداردسازی شد.


ریاست بیمارستان شهدای لنجان با اشاره به عملکرد این مرکز در مسیر توسعه و  پیشرفت، اظهار داشت بازسازی و بهسازی این بخش با مشارکت خیرین و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد که این امر بیانگر گام های بلند خیرین در توسعه و بهبود حوزه سلامت در این شهرستان است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تاکید بر نقش موثر خیرین در حوزه ی سلامت از پیگیری ها و اهتمام مسئولین شهرستان ،دانشگاه و تیم مدیریتی بیمارستان در گشایش این بخش تقدیر کرد.

مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده تیم مدیریتی و پرستاران مرکز ابراز داشت و ارتقای شاخص های درمانی بیمارستان را نتیجه کار تیمی کادر درمان دانست.


️با توجه به فرسودگی فضای فیزیکی این بخش، بازسازی و بهسازی آن با کمک خیرین محقق شد.برای بازسازی این بخش ۷۵ میلیارد ریال توسط خیرین عرصه سلامت که شروع پروژه با کمک و همت خانواده محترم شهید هاشمی آغاز و همراهی و همدلی سایر خیرین در تکمیل پروژه ادامه یافت.

در بخش بستری جراحی بیمارستان شهدای لنجان ،با ظرفیت ۱۷ تخت،امکان بستری بیماران جهت جراحی های الکتیو و اورژانسی و انجام مراقبت های قبل و بعد از عمل فراهم گردید.