رفتن به محتوای اصلی
x

کسب درجه یک اعتباربخشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش بیمارستان شهدای لنجان

بیمارستان شهدای لنجان برای پنجمین بار متوالی مفتخر به کسب درجه یک اعتباربخشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.

دکتر سوداوی رییس بیمارستان شهدای لنجان بیان داشت : این مرکز توانست در سایه تلاش همکاران کارآمد و فعال، با تلاشی مضاعف و درخور تحسین با توکل بر خدا ،اعتماد به نفس و خود باوری رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را درپنجمین دوره ارزیابی بیمارستان های کشور در سال ۱۴۰۲ به ارمغان آورد.

وی خاطر نشان کرد :اعتبار بخشی بیمارستان‌ها یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در خصوص توجه به بیمار محوری، ایمنی بیمار، ارتقای سطح کیفی و کمی، بهبود کیفیت و رضایمتمندی ارباب رجوع از خدمات بیمارستان‌ها محسوب می‌شود. با عنایت به این نکته که این دوره ارزیابی بیمارستان‌ها بسیار دقیق و سخت گیرانه انجام می‌شود،کسب رتبه یک در هر بیمارستانی نشان از رعایت و اجرای صحیح استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت خانه در آن بیمارستان می‌باشد.

دکتر سوداوی تصریح کرد : بدینوسیله از تمامی همکاران بیمارستان شهدای لنجان که در راستای رسیدن به استانداردهای اعتبار بخشی و تحقق اهداف این بیمارستان با همدلی و تلاش گروهی گام برداشته اند،نهایت تشکرو سپاس را عرضه می دارم.نتیجه مطلوب اعتبار بخشی،نتیجه زحمات شبانه روزی وکار تیمی همه همکاران در بیمارستان می باشد.

ریاست بیمارستان در پایان افزود : امید است این همبستگی کادرمحترم بیمارستان در جهت رسیدن به استاندارد های اعتبار بخشی، برای رضایتمندی خالق یکتا و خدمت گزاری به مردم شریف استان اصفهان و شهرستان لنجان تداوم داشته باشد.

روابط عمومی بیمارستان شهدای لنجان