
| نام و نام خانوادگی | الهام رنجبر |
| سمت | مسئول بهبودکیفیت و اعتباربخشی |
| تحصیلات | کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی |
| تلفن محل کار | داخلی 2008 |
با استاد به کتاب طبقه بندی مشاغل و نیز شرایط احراز مدیران و ابلاغ از سوی مدیریت نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی شرح وظایف مسئول بهبود کیفیت به شرح زیر می باشد:1.تهیه و تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت بر اساس الگوی سیاست گذاری و برنامه های کلان دانشگاه و هماهنگی با ریاست بیمارستان2.اجرا،پایش و نظارت بر برنامه های تدوین شده به منظور حصول اطمینان از اجرای موفق برنامه ها3. نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات و فعالیت های مالی بیمارستان به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ای تنظیمی هدف گذاری شده4.همکاری مستمر با سایر واحدهای بیمارستان و کارشناسان مربوط از نظر درمانی،آموزشی و اداری،مالی و فنی بیمارستان به منظور ارتقای مستمر کیفیت خدمات بیمارستانی5. اعلام نظر به مسوولین ذیربط در خصوص عملکرد و ارزشیابی کارکنان بیمارستان در صورت نیاز6.بازنگری و نظارت بر تدوین و اجرای خط مش ها،دستورالعمل ها و فرآیندهای بیمارستان با هماهنگی ذینفعان7.تصویب و ابلاغ خط مشی ها و روش های دریافتی از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان8.تهیه و تعیین شاخص های کلیدی بیمارستان با مشارکت مسوولین واحدها و مدیران بیمارستان و تجزیه و تحلیل آن ها و ارائه گزارش9.برنامه ریزی جهت آموزش و فرهنگ سازی در راستای استقرار استانداردهای اعتبار بخشی10-نظارت بر اجرای صحیح کمیته ها و پیگیری مناسب مصوبات11.دریافت ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهدات درمان و آموزش پزشکی در امور اعتبار بخشی و تببین مراتب اجرایی آن منطبق بر شرح وظایف بخش های مختلف بیمارستان با بهره گیری از نظام مشارکت در تصمیم سازی برنامه اجرایی بیمارستان